Klacht: Respectloos en beschuldigend!

op 24 juli 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Gisteravond omstreeks half 6/6 uur met een volle wagen kinderen bepakking in 30 graden op de rondweg Parijs vallen van mijn Volvo xc90 alle meters uit! Geen remlichten, geen richtingaanwijzer, snelheidsmeter afijn alles uitgevallen. Iedereen weet dat er geen vluchtstrook is, geen enkele uitweg mogelijkheid op die weg. Het BP station wat ook smal is opgezet met een vangrail als omrastering en daarna rots naar beneden dus geen parkeerplaatsen zoals normaal bij een benzinestation. Afijn depannage kwam, gebaarde en ratelde in frans niets aan te doen, geen idee, terwijl wij het vermoeden hadden dat het de accu was aan de foutmelding aftelezen. Na wat proberen, door onszelf toch de auto weer aan de praat gekregen en nederland bereikt. Wordt ik net gebeld door die zelfde meneer, Tibor ofzoiets, naam heb ik ergens opgeschreven, met de letterlijk eerste vraag of ik familie was van Arjen Lubach? Zelfde achternaam. Hoezo vroeg ik? Omdat mijn verhaal vreemd zou zijn, dat ik bij een bp om hulp had gevraagd, ik het woord ravijn gebruikt zou hebben, het inconsistent zou zijn etc. De moed! Hoe durft hij? Mij beschuldigen van iets wat niet waar zou zijn? Wat denkt ie wel! En wat heeft de schrijver ermee te maken? Ben platinum lid, vanaf 1989, maar zo ben ik nog nooit behandeld. Ben 48 geen 25! Nu begrijp ik ook zijn onnozele houding die perfect past bij zijn aanname van de melding! Jammer ANWB, ben zelf psycholoog en mediator, maar dat is geen voorwaarde voor het respectvol, compassievol benaderen van mensen in nood! Als hij dat niet kan en zich niet kan verplaatsen in mensen in nood moet hij iets anders gaan zoeken!

Excuses aanbieden! Zijn mening en aanname voegen niets toe aan de melding aanname en afwikkeling en daar hoef ik op zondag ook zeker niet naar te luisteren en dan ophangen zonder behoorlijk het gesprek te eindigen!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw lubach