Klacht: Reservering in hotel bleek niet te bestaan

op 29 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik aankwam in het gereserveerde hotel door Tui bleek onze reservering niet te bestaan. Terwijl wij deze ruim 3maanden van te voren hadden geboekt en betaald. Na veel contact me hotel en TUI en zonder enige oplossing heeft het hotel mijn privé credit card belast voor de betaling. Dus nu hebben wij dubbel betaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld (1500€) terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amberdevries