Klacht: Reservering 1926246098 wordt éénzijdig geannuleerd.

op 16 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een appartement geboekt in Rotterdam van 29 december 2018 tot 1 januari 2019 via Booking.com een bevestiging ontvangen van de reservering. Eénzijdig wordt deze zonder reden geannuleerd.

Ontvangen mail van Booking.com:
Geachte Pieter Vosters,
We nemen contact met u op over reserveringsnummer 1926246098 bij Mauritsstraat Apartments.
Mauritsstraat Apartments is niet meer in staat deze reservering te honoreren en kan u niet meer onderbrengen gedurende uw data. Onze excuses voor het ongemak.
Wij zullen deze reservering namens de accommodatie kosteloos voor u annuleren. U ontvangt per e-mail een bevestiging van deze annulering.
We hopen dat we u kunnen helpen een andere accommodatie voor uw reis te vinden en een nieuwe reservering te maken.
Als u extra hulp nodig heeft dan kunt u contact met ons opnemen door deze e-mail te beantwoorden.
Booking.com Customer Service team

Ik eis minimaal een alternatief of een financiële compensatie van een alternatief wanneer deze duurder is in dezelfde periode en in hetzelfde gebied (straal van 300 meter).

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pivos