Klacht: Opgelicht!!

Op 18 februari 2017 een replica Audemars Piquet besteld en EUR 248,- betaald. heb keurig een mail met ordernummer gekregen en dat horloge binnen 3-5 werkdagen zou worden geleverd. Maar niet dus. Ook geen enkel contact te krijgen. Het zijn ordinaire oplichters. Maar ik verzeker die Pipo de clown hij heeft de verkeerde getroffen.

Alleen tevreden met GELD TERUG!!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Replicahorlogesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Replicahorlogesonline.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replicahorlogesonline.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replicahorlogesonline.nl

Heeft op 08 december 2018 om 17:20 geantwoord

Heeft op 08 december 2018 om 23:12 geantwoord

Eerst de klacht verwijderen en dan het horloge pas opsturen. Dat lijkt mij niet de juiste manier het vertrouwen terug te winnen. Komt bij dat ik ze dit ook telefonisch heb meegedeeld en dat de nieuwe eigenaar mij belooft heeft inderdaad eerst het horloge op te sturen en dan de klacht te verwijderen. Maar lees nu dat zij dit niet gaan doen. Kortom... Wederom niet betrouwbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door ultramarathonrunnerronald