Klacht: Horloge besteld en betaald en krijg geen reactie

op 17 februari 2017 over Replicahorlogesonline.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Eind januari heb ik een horloge besteld en betaald bij deze site, waarbij ik stom genoeg (iets wat ik altijd doe!!) heb nagelaten eerst te checken op internet of er slechte ervaringen mee waren. Tot op vandaag heb ik geen woord van ze vernomen. Ik heb herhaaldelijke mails gestuurd, gedreigd met aangifte bij de politie en vele malen geprobeerd te bellen (nr. gaat direct naar een bandje dat vermeld dat de oproep niet wordt opgenomen). Tot op heden geen enkele reactie dus. Tot voor kort stond de naam Rico Bodegraven op de site. Deze is nu verdwenen. In combinatie met het rekeningnr. bij de ING zou deze heer wellicht te vinden moeten zijn….

Ik wil mijn geld terug en ik vind dat de site uit de lucht gehaald moet worden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Replicahorlogesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Replicahorlogesonline.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replicahorlogesonline.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replicahorlogesonline.nl

Heeft op 08 december 2018 om 17:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door McCS