Klacht: Bestelde horloge niet geleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28-02-2017 heb ik via replicahorlogeonline.nl een horloge besteld en 207 euro betaald. na meerdere e-mails is het horloge op 19-03-2017 nog niet geleverd. het bedrijf reageert niet op e-mail en de telefoon word niet opgenomen. het geld is overgemaakt naar NL61 INGB 0705 3223 94.
Ten namen van Stevan Ilbay.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug gestort krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Replicahorlogesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Replicahorlogesonline.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replicahorlogesonline.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replicahorlogesonline.nl

Heeft op 08 december 2018 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ted 536