Klacht: Reperatiestatus i phone 6 geen vooruitgang.

op 02 augustus 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn iphone ter reparatie aangeboden bij KPN op 26 juli. 28 juli is hij bij e-repair in behandeling genomen en sindsdien staat de status op in onderhoud. Nu is mij verteld bij KPN dat ik rekening moest houden met 5 tot 10 dagen reparatie. Ik heb een iphone 4 als vervangend toestel gekregen waar ik dus totaal NIKS mee kan. Toestel word na 1 minuut bellen erg heet en valt zodra er ook maar een app geopend word gelijk uit. Ik ben hier al een paar x terug geweest mee en krijg dan als antwoord dat ze geen beter toestel hebben. Ik ben erg teleurgesteld in KPN en ook met de gang van zalen zoals het nu gaat. Je neemt ook geen genoegen als je met je mercedes naar de garage gaat en je als leenauto een eend als vervangende auto krijgt. KPN EN E-REPAIR DOE HIER NU EENS WAT AAN!!!!

Graag antwoord op mn vraag en een degelijk vervangend toestel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AvD65