Klacht: Reparaties mobiel

op 11 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goedendag,

Ik zou graag informatie willen hebben van u over mijn P8 Lite Smart GR3 Silver.
Deze heb ik in september 2016 gekocht bij Mediamarkt.
Ik heb steeds problemen gehad met Google play up-dates, apps downloaden of installeren enz…..
Ik heb de telefoon 2 keer ingeleverd voor na te laten kijken/repareren, en de eerste 2 keer hebben ze er een nieuw moederboard
Ingezet, en dachten het hiermee opgelost te hebben.
Na een maand of 2 weer dezelfde problemen als hierboven aangegeven wat google playstore betreft.

Voordat ik deze telefoon voor een 3de keer ter reparatie zou gaan inleveren, wilde ik zelf erachter komen wat er steeds aan
mankeerde.
Een andere telefoonwinkel heeft geconstateerd dat Google play store niet gecertificeerd is.
Dit bij Mediamarkt aangegeven, dus met deze info van mij (dat is eigenlijk al erg genoeg dat klant dit zelf moet vaststellen)
telefoon voor de 3de keer ingeleverd, en u raad het al, wederom staat er niet vermeld dat telefoon gecertifeerd zou zijn.
Zelfs de bevestiging van dat deze nog steeds niet gecertificeerd zou zijn , is inmiddels, raar genoeg, wel verdwenen.
Maar op elke telefoon word weergegeven, dat wanneer het dus goed is, dat google playstore GECERTIFICEERD IS.

Dus ik heb een nieuwe telefoon ‘geëist’ , (want na 3 keer opsturen zou je je geld terugkrijgen of een andere telefoon is mij
beloofd) , maar in dit geval is de klant geen koning, want hij moest en zou voor de 4de keer opgestuurd gaan worden,
dus in feite koop ik een 4-de hands telefoon.
U begrijpt mij, ik heb een nieuwe telefoon gekocht, maar inmiddels is hij momenteel voor een 4de keer in ‘reparatie’. (op 9-7-2017 dag van ophalen, ook weer meteen moeten achterlaten voor 4de reparatie)

Ik ben het helemaal zat, wat beloofd is, daar heeft men zich niet aangehouden.
Ik koop een nieuwe telefoon, waarvan de software niet goed is geïnstalleerd, waar de klant niets aan kan doen, en veranderen, maar ik wel ontzettend de dupe van ben.
Klant moet blijkbaar zelf het probleem ontdekken, vervolgens geef je dit door, je haalt je telefoon op in de winkel nadat deze weer ‘klaar’ zou zijn, je gaat het uitproberen in de winkel ter plekke, en je constateert gelijk al weer, dat het niet goed is.

Ik ben hier doodmoe van, en vind dit onacceptabel.
En waar staat het woord ‘GARANTIE’ dan voor?
Hierbij mijn referentie bonnr.: AD21923128.

Ik ga ook bij Google playstore informatie hierover inwinnen.

Ik wacht uw antwoord af.

Hartelijke groeten,
Winnifred van Essen
Vuurdoornstraat 44
Vaassen
0578-570603.

Wanneer ik mijn geld terug krijg of een zelfde nieuwe telefoon krijg, of een andere met eventuele bijbetaling, die keus zou aan mij moeten zijn.

En wanneer ik in mijn gelijk sta, een excuus en dat dit een volgende klant niet ook kan/mag overkomen, dus personeel op de hoogte brengen, wat hier niet goed gegaan is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gekken654