Klacht: reparatie telefoon samsung

op 04 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De telefoon van mijn zoon is al een maand onderweg voor reparatie en telkens is er een ander verhaal. Dan geen akkoord terwijl de verzekering de volgende dag al akkoord heeft gegeven. Nu weer een storing in het systeem waardoor de repartie niet uitgevoerd kan worden. Het is toch wel heel triest dat het zo lang moet duren om een scherm te vervangen. Totaal geen service!!

Gewenste Oplossing:

Dat er gewoon een nieuwe telefoon gegeven wordt. Is niet ons probleem dat hun storingen hebben in het systeem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Witteveen