Klacht: reparatie Sony Xperia Z Ultra laat op zich wachten!

op 11 juli 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn Sony Xperia Z Ultra van juni 2015 is een aantal maanden geleden begonnen met problemen. Het beeldscherm vertoonde ineens strepen alsof het display kapot was, maar dit beperkte zich alleen bij het opstarten. Verder kon ik gewoon met het toestel werken. Maar hoe langer hij in gebruik was des te warmer werd hij en ging hij spontaan uit en aan. Dus dat waren de klachten. Op 4 juni heet toestel ter reparatie aangeboden en tot 9 juni geen reparatieopdrachten in het e-repair overicht. Op 9 juni de melding:

Sony-Ericsson SONY C6833 XP Z ULTRA WHITE
Orderverloop
•14-06-2016 05:48 start onderhoud
•13-06-2016 15:14 ontvangen in servicecentrum
•09-06-2016 20:18 versturen naar servicecentrum
•09-06-2016 20:18 order registratie

En toen was het stil!!!! zelf gebeld op 27 juni met BelSimpel in Groningen om te vragen of zij iets meer weten. Op 30 juni weer gebeld en te horen gekregen dat er een onbekende vertraging van Sony is. Op 5 juli een mail gestuurd en antwoord gehad met de mededeling dat je “vervelend” is dat het zo lang moet duren. Vandaag 11juli een mail gehad dat de vertraging wel heel lang duurt en dat deze kan oplopen tot 6 weken! en ik deze moet afwachten. Ik heb ze in de mail van 5 juli aangegeven dat ze met een passende oplossing moeten komen omdat ik weet dat de Z Ultra niet meer leverbaar is en in hoeverre het met de onderdelen zit weet ik niet. Maar daar is geen gehoor aan gegeven. Ik zit nu al vanaf 4 juni zonder mobiel en vind dit onacceptabel graag zou ik een passende oplossing tegemoet zien ipv te moeten wachten zonder iets te weten over de reparatie.

Als men mij een passende oplossing zou bieden in het vergoeden van een ander toestel, want ik ben bang dat het toestel niet meer goed werkend terug keert.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrit1973