Klacht: reparatie met meerkosten uit gevoert door garage te venray.

op 30 juni 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

storing gemeld [auto loopt op driecilinders] monteur belt of dat het onderdeel invenlo in de kast aanwezig is ja [by aankomst niet]monteur regelt dat andere monteur deze maandag op haalt en tussen 900uen 1100 weer komt . toe de monteur om 8.45 kwam wist niet wat voor storing en had geen onderdeel byzich .ging toe weg om deze te halen kwam na 15 min terug zonder onderdeel omdat hij deze by afname moet n betalen en niet meer retour. kan geven.ben toe met de monteur naar de garage in Venray begeleid voor uitvoering reparatie. meerkosten gevolg/??.

storings melding betreft zo26/6 en ma 27/6 gemelde kosten onderdeel bobine 178 euro. by be garagemoest ik 316.89 euro en 16.21euro voor montage. ik vind dat de kland de dupe is van de interne kontacte monteurs en ANWB beleid en de kant het gelach moet betalen ...............zie graag een vergoeding tegemoet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trbebax