Klacht: reparatie laat op zich wachten

op 01 augustus 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 juli 2016 heb ik mijn telefoon naar een KPN winkel gebracht voor een reparatie aan mijn beelscherm. Op deze dag is mijn telefoon nog opgestuurd en op 20 juli is mijn telefoon aangekomen bij e-repair. Op 20 juli is de diagnose gesteld en de reparatie van start gegaan. Vanaf 20 juli tot heden heb ik geen update betreft de reparatie van mijn telefoon. Ik zou mijn telefoon binnen 2 weken weer terugkrijgen. Vandaag is het precies 2 weken dat mijn telefoon weg is. Op z’n minst een update over de gang van zaken zou erg fijn zijn. Ik weet niet hoelang het nu nog gaat duren en waarom het zo lang duurt.. En waarom de procedure niet wordt bijgehouden zoals het moet.

Gewenste Oplossing:

Update betreft de gang van zaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.patricia