Klacht: Reparatie iPhone

op 23 juni 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn provider stuurt mijn iPhone naar E-repair voor een onderzoek (defecte display, touchscreen is aan de rechter kant van het scherm defect).

Eerste onderzoek:
– order registratie 30-05-2015
– order gesloten 02-06-2016 (Belachelijke reparatiekosten van maar liefst €320,-)

Ik heb de kosten niet geaccepteerd en ging naar mijn provider om mijn defecte toestel weer op te halen.

Tot grote verbazing v/d medewerker inclusief mijzelf is het toetsel NOG defecter dan eerst. Het minder begaafde personeel van E-repair hebben het voor elkaar gekregen om een grote barst op mijn beeldscherm te krijgen. Het leek wel alsof er bewust in opgeslagen met een voorwerp.

Mijn provider heeft contact opgenomen met E-repair en ZIJ zouden de reparatiekosten op zich nemen.

Het is vandaag 23 juni 2016. Ik ben al vanaf 30 mei 2016 aan het wachten op mijn toestel (25 dagen) en ik heb nog steeds geen nieuws over mijn telefoon.

Ook met de online tracking is er geen nieuws over de reparatie van mijn toestel.

Ik ben zéér, maar dan ook zéér teleurgesteld in de uitermate slechte service van E-repair. Ik raad mensen dan ook sterk aan om NOOIT hun toestel in te leveren voor een reparatie.

Ik ben tevreden als ik een gloed nieuw toestel krijg, de onderzoekkosten en reparatiekosten door E-repair worden betaald + ik binnen nu en 2 dagen mijn toestel terug heb! Ik ben al 25 dagen aan het wachten!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yahmalrk