Klacht: reparatie ipad

cindykoomen op 13 november 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

– ipad mini scherm stuk
– ipad heeft verzekering, scherm gemaakt, deel vd kosten voor mij omdat dat eigen risico was.
– ipad gaat spoken
– ipad terug gebracht, is 4 keer opgestuurd geweest. twee keer total loss verklaard, omdat er derden aan gezeten zouden hebben, mediamarkt dus tijdens repareren.
– uiteindelijk nadat er veel keer gebeld is en veel keer langs geweest is mogen we een nieuwe ipad uitzoeken. ipad blijkt niet meer gemaakt te worden. alternatief is een andere uitzoeken, maar zelf bij betalen.
Hiermee ga ik niet akkoord. Ik breng een ipad die het prima deed, nu heb ik een ipad die het niet meer doet en kan ik voor dat geld geen nieuwe aanschaffen.

Ik heb een ipad gekocht, verzekering betaald, eigen risico betaald bij scherm vervanging. vervolgens heb ik nu geen werkende ipad meer en moet ik geld bijleggen om een nieuwe te kopen. Had ik hem maar nooit ter reparatie gebracht……dan had ik nu een werkende ipad gehad en geen kosten!!!!

wanneer ik een nieuwe ipad aangeboden krijg en er zelf geen kosten aan heb. ik had tenslotte een verzekering!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door