Klacht: Rekening uit 2007!?

op 23 december 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een mail ontvangen van Accountor Group waarin zij mij een incasso sturen van 41 euro. In eerste instantie dacht ik dat het weer zo’n nep factuur was, maar toch voor de zekerheid Bol.com gebeld. Bol.com vertelde mij dat het om een factuur ging uit 2007 die wel betaald was, maar waar de herrinerings kosten van 5 euro niet waren voldaan. Ik kan op mijn account van Bol.com niets meer terugvinden, er staat dat er geen openstaande facturen meer zijn. Ik vroeg om welke producten het ging, deze werden vervolgens opgenoemd door de mevr. van Bol.com.

Vandaag gebeld met Accountor, de mevrouw aan de lijn wist mij te vertellen dat het om een bedrag van 19,90 euro ging, namelijk het bedrag van de factuur! Ik vertelde haar dat Bol.com vertelde dat de factuur wel betaald was, dat het om de vorderingskosten ging, deze mevrouw zei toen: “Dan heeft Bol.com u foute informatie gegeven!” Ik vroeg haar om welke producten het ging, toen noemde ze totaal andere producten dan die Bol.com noemde!? Ik vroeg haar of ze me de rekening kon sturen om welke het zou gaan en ik eerder niet zou betalen, ze zei dat ze het zou doen en gooide de hoorn erop!

Ik ben echt verbijsterd door de gang van zaken, na 6 jaar krijg ik mailtje van een incasso bureau en niemand kan mij duidelijk vertellen om wat het gaan of mij een rekening overleggen!

Ik ben niet van plan te betalen zolang ik niet duidelijkheid krijg over de producten maar meer nog waarom ik hier pas 6 jaar later bericht over krijg!!

Gewenste Oplossing:

Als de vordering wordt teruggedraaid en het bedrag kwijtgescholden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 december 2012 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste rvbcrs,

Inmiddels hebben wij contact met u gehad naar aanleiding van uw klacht. Wij hebben u gevraagd om het bestelnummer door te geven van de betreffende bestelling.

U heeft twee bestelnummers gemaild. Omdat de bestellingen niet in uw account zijn geplaatst, mag ik u geen inhoudelijke informatie geven. Omdat u aangeeft dat de vordering is overgedragen aan incasso, kan ik u alleen adviseren om de besteller te vragen contact op te nemen met incasso.

Met vriendelijke groet,

Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door rvbcrs