Klacht: Rekening opheffen

op 25 september 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Mijn klacht is dat ik al een paar keer de rekening heb opgezegd maar ik moet nog steeds betalen voor de rekening.het bedrag is nu zo hoog nu kan ik het terug betalen voor dat die wordt opgeheven het is niet mijn fout.ik vindt dit geen service ik heb er alles voor gedaan.hoe lossen we dit op.mvgr Anja.

Als de rekening nu wordt opgeheven zonder terug betaling

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Vandaag heb ik u drie keer gebeld om de klacht samen door te nemen. Helaas kreeg ik geen gehoor. Vandaag heb ik het één en ander uitgezocht met betrekking tot uw klacht. Op dit forum kan ik geen persoonlijke gegevens delen, dus telefonisch contact is noodzakelijk. Wanneer bent u bereikbaar tijdens kantooruren? Met vriendelijke groet, Mw. L. Salama ABN AMRO Webcare

ABN Amro

Heeft op 09 oktober 2017 om 08:12 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

We hebben de afgelopen twee weken meerdere keren geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Helaas kregen we geen gehoor. Ook via dit forum hebben we nog geen reactie van u ontvangen.

Mocht u het op prijs stellen om alsnog te bellen, laat het ons dan weten. U kunt ABN AMRO direct bereiken via 0900-0024, of een WhatsApp bericht sturen naar ons Webcare team op 0613660024.

Vriendelijke groeten,

E. van der Struijk
ABN AMRO Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ABNANL2A