Klacht: Rekening

op 02 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Twee prothese b-h’s gekocht, in de brievenbus gekregen, maar zonder rekening.
De totale kosten zijn €70,00 ik kan het terug vorderen via mijn ziekenfonds.
Ik heb dus een rekening nodig, ik leef van een uitkering, ik heb dus weinig geld, maar kan ik het helpen dat ik twee keer borstkanker heb gehad. Ik ben al dagen bezig geweest om het tel. van lightinthebox te zoeken, zonder resultaat.
Kunt U mij helpen?
Vriendelijke groet, Marian de Wit.

Als ik het tel. heb, zodat ik mijn geld via het ziekenfonds terug krijg.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 jaren geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice en die sturen u een rekening, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht De zijde 1960

4 jaren geleden - Goedemorgen, Bestelnummer kan ik nergens meer vinden, maar ik heb wel het kenmerk. 30-03-2017 8:42 0020001529678455 Rabo Omnikassa Ik hoop dat het snel opgelost word. M.v.gr. Marianne de Wit.

Bericht van Light in the box

4 jaren geleden - Sorry wij kunnen de klant Marian de Wit niet vinden in ons systeem en het kenmerk is onvolledig. Geeft u ons de compete betalingsomschrijving svp. mvrgr

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juni 2017 om 23:49 geantwoord