Klacht: recupereren bril

op 07 september 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 8/8 heb ik mijn bril binnengedaan bij PEARLE te ninove om de neusvleugel terug aan het montuur te souderen
na bijna een maand heb ik hem nog niet terug en in de winkel te Ninove krijg ik geen bril en ook geen antwoorden

Gewenste Oplossing:

als mijn bril hersteld is en ik hem terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 07 september 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door paul van lierde