Klacht: reclamefolders niet gekregen

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds februari 2017 ontvangen we geen folders meer. Hiervoor werden ze pas woensdagavond bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als de folders in het weekend of op maandag bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 juli 2017 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late reactie. Vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. Sinds kort heeft u een nieuwe bezorger in uw wijk. Hopelijk is hiermee het probleem van niet ontvangen opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Heeft op 13 juli 2017 om 10:45 geantwoord

Is niet opgelost

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging nog steeds niet naar wens verloopt. De melding wordt opnieuw in behnadeling genomen door de bezorgerscoördinator. Wij blijven ons best doen om de folders weer netjes in uw brievenbus te krijgen. Met vriendelijke groet, Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Renildep