Klacht: Reageren nergens op en schakelen uiteindelijk een incasso bureau in!

Rinaxvv op 01 maart 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Bij mij zoals zovelen dezelfde klacht! Maanden geleden iets terug gestuurd, ook de fout van jdsports om dit niet te verwerken. Ik heb wel 50 e-mails aan beide bedrijven om de retour te verwerken maar er word gewoon niet of niet correct gereageerd! (Een reactie dat ik pas weer contact op moet nemen als ik nieuwe informatie heb, wat ik allang had doorgestuurd zoals het bewijs dat de retour in goede orde is ontvangen) eerst extra kosten, aanmaning en nu incasso bureau terwijl alles niet mijn fout is!!!!

Als de vordering bij het incasso bedrijf weg is gehaald! Ik heb mijn schuld aan Klarna, van het product wat ik heb gehouden vanwege jdsports betaald!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 02 maart 2021 om 14:22 geantwoord

Hi Rinaxvv,

Omdat ik geen informatie heb over de factuur die het betreft kan ik het niet voor je nakijken.

Voor opheldering hierover wil ik je dan ook vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.
Je kunt een willekeurige bestelling selecteren en daarna eventueel aangeven dat het ergens anders over gaat, wanneer je vraag niet over een zichtbare factuur gaat.

Fijne dag vandaag!

Groet,
Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door Rinaxvv