Klacht: Reageren als bedrijf

op 01 september 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Wanneer ik een account aan maak namens het bedrijf waar ik werk, kan ik alsnog niet reageren op bestaande klachten. Hoe gaat dit in zijn werk?

Gewenste Oplossing:

Als ik weet hoe ik kan reageren op bestaande klachten, terwijl ik nu pas een account aanmaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 01 september 2016 om 19:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TrainMore klantenservice