Klacht: Reactie op bericht van Eneco

op 18 juni 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan Eneco
Dank voor uw antwoord op mijn klacht zie: https:www.klacht.nlenecoklachtwel-een-contract-toch-geen-contract
Het is mij niet duidelijk hoe ik daar (online) op uw bericht moet reageren
Ik weet niet beter dat ik al mijn gegevens en mijn klantnummer al heb doorgeven bij het plaatsen van die klacht. En dat kan Eneco lezen, begrijp ik En via die gegevens ben ik te bereiken
Die klacht staat nu als OPGELOST, maar dat is hij voor mij nog niet. Want niet op alle vragen heb ik een antwoord.

Gewenste Oplossing:

zie vorige klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 18 juni 2018 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Irene M,

Dank voor uw antwoord. U kunt als het goed is een reactie plaatsen, maar geen probleem dat u een nieuwe klacht heeft geplaatst. Bij uw vorige klacht zag ik enkel uw naam en e-mailadres met als bij deze klacht. Kunt u ons anders benaderen via Facebook Messenger als het hier ook niet lukt om uw gegevens in een reactie te plaatsen? Dan helpen we u verder met uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Danielle
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door irene m