Mijn Klacht:
Het is in nederland blijkbaar nog steeds zo dat energiebedrijven maar wat aan kunnen knoeien. (De goede daargelaten) maar in het geval van qwint is het een drama. Als je ze probeert te contacteren, lukt het niet. Ze hebben een mededeling op hun site staan dat ze slecht bereikbaar zijn. Ze zijn gewoon NIET bereikbaar. Ik probeer nu al weken contact te krijgen. Telefonisch lukt het niet. Je krijgt een bandje dat je even geduld moet hebben. Verschillende keren tot een uur gewacht, dan wordt gewoon de verbinding verbroken. Als je ze een email stuurt krijg je een email terug dat het bericht in goede orde ontvangen is en dat er binnenkort op wordt geantwoord. In de email staat dat er op het betreffende email adres niet gereageerd wordt. Op hun site staat gewoon dit email adres voor als je vragen of klachten hebt. Je raad het al. Al maanden geleden emails aan betreffende adres gestuurd, maar nog geen reactie. Ze hebben sinds een tijdje ook een live chat service. Je raadt het al, die is niet actief als je er gebruik van wilt maken. Vervolgens gisteren nog maar een keer gebeld en warempel na 45 minuten wachten iemand aan de telefoon. Hij begon heet breedsprakig te praten dat het heel druk was, dus ik onderbrak hem omdat ik mijn vraag wou stellen. Zegt de betreffende medewerker; ‘u onderbreekt me, daar ben ik niet van gediend, ik verbreek nu de verbinding!’ En weg was die. Ongelofelijk dit. Ik zag de vele negatieve reacties en klachten over Qwint op Internet. Ik ben dus de zoveelste die problemen heeft met dit bedrijf. Wanneer houdt dit op en wanneer grijpen de overheid instanties in die hierover gaan?
Gewenste Oplossing:
klanten te woord staan als ze bellen
Emails beantwoorden
Maandelijkse nota met juiste verbruik sturen
Gedragen en handelen als een bedrijf.
Verbruiksoverzichten meesturen met de factuur.
