Klacht: shuttle dienst terugkomst luchthaven zaventem

op 18 juni 2021 over Quick Parking in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren (donderdag 17/6/2021) bij aankomst in de luchthaven was ik op het afgesproken uur (16.15 u) aanwezig op afspreekpunt E. Na een kwartierke belde ik verschillende keren vruchteloos het nummer 02/400.39.03. uiteindelijk zag ik mij genoodzaakt een taxi te nemen om mijn wagen die bij geparkeerd stond in de Vilvoordelaan 121, Machelen te bereiken. Dit ritje kostte mij 37 EURO. Na verschillende malen mijn wagen bij u tot mijn grote tevredenheid heb geparkeerd was dit nu wel een grote teleurstelling.

Gewenste Oplossing:

op 30 augustus vertrek ik opnieuw uit Zaventem voor 3 weken op reis.
mijn bedoeling was op terug mijn wagen aan u toe te vertrouwen.
maar, door de recente ontwikkeling ga ik toch twijfelen en andere opties overwegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quick Parking

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quick Parking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nevejans Stefaan