Klacht: Ps 4 prijs verschil

op 30 november 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste heer/mevrouw,
Ik ben afgelopen maandagmiddag 28-11-2016 samen met mijn zoon bij jullie geweest in Enschede (Klanderij) om een Ps 4 te halen. We hebben er eentje meegenomen voor € 299 zonder iets erbij.
’s avonds kom ik erachter dat Bart Smit in een folder een prijs heeft staan van € 289 met 1 TB en een extra console . Dus ik ga ’s avonds direct terug naar de mediamarkt en leg mijn verhaal uit. Daar wordt er gezegd dat ik geen kans maak op de laagste prijs garantie omdat de prijs van de Bart Smit uit de folder komt en daar heb ik wel begrip voor. Dus ik heb netjes mijn geld terug gekregen. Maar nu komt het…!!! Ik krijg dinsdagmorgen een nieuwe folder van de mediamarkt in de bus met een aanbieding van jullie dat de PS 4 voor € 319 plus extra console en 1 TB en nog een extra spel…..en ook nog eens dat deze aanbieding ingaat op Maandag 28 november….Nu snap ik er helemaal niets meer van…..ze sturen mij dus weer naar huis met de wetenschap dat er een nieuwe aanbieding is van € 319 met extra console en spel terwijl ik op diezelfde dag in discussie ben met de infobalie over de prijs tussen Bart Smit en Mediamarkt…..Ik ben zeer teleurgesteld in jullie beleid en ik ben altijd trouwe klant geweest van de mediamarkt en ik heb ook nog eens een nieuwe PS4 gekocht bij Bart Smit terwijl dit helemaal niet mijn eerste keus was…..Ik wil dit toch even kwijt om jullie te waarschuwen omdat jullie op deze manier veel klanten zullen verliezen.

Dat laat ik aan jullie over....Jullie hebben er op dit moment een ontevreden klant bij .

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herwin Heupers