Klacht: Prutsers!

op 26 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Prutsers
Ik heb een motoronderdeel bestel bij 24MX.nl
Alleen de bezorging daar van wordt de Selektvracht gedaan
Eerste keer dat het pakket wordt aangeboden ben ik niet thuis
Geen briefje in de bus dat de bezorg is langs geweest
De dag daar op maar thuis gebleven geen bezorger gezien
Dag drie kijk op de website het pakket is bezorg, raar ben de hele dag niet thuis geweest
Dan maar eens bij de buren vragen die hebben ook niks ontvangen
Kijk later weer op de website van Selektvracht Pakje niet aangekomen op depot, mogelijk door sorteerfout
Eens gezocht l op select vracht klantenservice heel wat pagina’s met klachten

Van 24 MX.nl
Ik heb contact gehad met Selektvracht waar ik op een zeer correcte en vriendelijke manier ben geholpen. Aangezien de bestelling op dit moment niet bij een depot ligt en er een fout is gemaakt met de sortering kunnen wij op dit moment niet met zekerheid zeggen waar de bestelling zich bevindt. Aangezien u als klant hier verder niet de dupe van hoeft te worden en wij dezelfde producten nog op voorraad hebben zal ik een nieuwe bestelling voor u aanmaken en deze zo spoedig mogelijk uw kant op laten komen.
Mvg 24MX

Selektvracht zou gisteren aan de deur zijn geweest volgens de track en trace. Geen briefje in de bus
vandaag heeft de bezorger van Selektvracht weer niet de moeite genomen om een briefje achter te laten
straks kan 24MX het pakket voor de derde keer versturen doe het dan met Post .nl of UPS /DPD
niet met die Prutser van Selektvracht ze willen een professionele organisatie zijn maar ze gebruiken Prutser als bezorgers
Ik ben vandaag tot 16.00 uur thuis gebleven want de bezorg tijd van Selektvracht op zaterdag is van 0900 tot 1500 uur
Lees ik om 20.00 uur op track-and-trace dat het pakketje van 24 MX.nl bezorg is maar ik heb geen pakketje in ontvangst genomen
En buren hebben ook geen pakketje in ontvangst genomen, Prutsers!
Van de site van selektvracht om 20.30
22-12 2012 Geadresseerde was niet thuis

22-12 2012 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
En als ik niet thuis was waar is dan het briefje met de mededeling dat de bezorger een
en Pakketje heeft aan geboden Prutsers!

Gewenste Oplossing:

het pakketje bezorgen zo moeilijk is dat toch niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 december 2012 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.
Het is niet mogelijk dat Selektvracht in opdracht van de consument een onderzoek opstart. Wel hebben we waargenomen dat de opdrachtgever reeds een onderzoek aangevraagd heeft, en daarom hebben we de ontvanger geadviseerd om contact op te nemen met de opdrachtgever.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenrafael