Klacht: prudukt na 2,5 week nog niet geleverd, maar mag niet kiezen voor geld retour.

op 18 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

24 november hebben wij een Philips microsysteem gekocht via mediamarkt, deze werkte niet naar behoren. Op 30 november er mee terug naar de winkel gegaan. Daar er verder in de winkel niet veel andere keuze was hebben we gekozen om toch nog voor een 2de keer voor hetzelfde produkt te gaan. Deze was inmiddels in de winkel uitverkocht en hebben we toen in de winkel online besteld. Inmiddels zijn we 2,5 week en 3 telefoontjes verder, en kan er totaal niks verteld worden over de verwachte levertijd. Ik heb gezegd dat ik mijn geld terug wilde zodat wij zelf nog iets anders kunnen kopen voor de kerst. Dit kan blijkbaar niet. Een bestelling welke in het magazijn geplaatst is kan niet worden terug gedraaid. (in dit digitale tijdperk?) vond dit een heel vreemd verhaal. Wat wij wel mogen doen is een ander microsysteem gaan kopen voor de kerst en wanneer ons produkt dan uiteindelijk toch geleverd gaat worden mogen wij het weigeren bij de deur. Ons geld zou dan alsnog terug gestort worden. Ten eerste heb ik dat geld niet nog eens extra liggen, en ten tweede vertrouw ik dat niet helemaal. Ik wil eerst mijn geld terug voordat ik wat anders koop. Lijkt mij een normale zaak.

Ik ben tevreden wanneer mijn produkt alsnog binnen 2 dagen geleverd wordt, of wanneer dat niet kan ik mijn geld terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boneca