Klacht: Profiel al twee weken geblokkeerd vanwege “valse naam”.

op 18 juli 2012 over Facebook in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op Facebook gebruikte ik enkel mijn initialen als achternaam zodat ik niet zomaar door iedereen zou kunnen gevonden worden.

Nu werd mijn account twee weken geleden geblokkeerd en heb ik reeds mijn ID verzonden (waarvan de nodige secties werden uitgezwart).

Ik wacht nu dus nog steeds op antwoord.
Ondertussen is mijn profiel wel beschikbaar voor anderen. Wanneer je iemand de mogelijkheid ontzegt aan te melden op zijn/haar profiel. Maak het dan ook onbeschikbaar voor anderen.

Het is ook enorm jammer dat er geen helpdesk is die je makkelijk kan bereiken, en als je dit probeert krijg je de melding “jouw e-mailadres is niet gekoppeld aan een geblokkeerd profiel”. Dus daarom kan ik ze niet contacteren.

Enorm slechte service als je het mij vraagt.

Gewenste Oplossing:

- Mijn profiel terug activeren

OF

- Mijn profiel volledig verwijderen zodat dit ook niet beschikbaar is voor andere mensen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helpmijuitdenood