Klacht: produkt deugd niet

op 28 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

26 juni 2017 espresso-apparaat gekocht.
27 juni 2017 met apparaat terug naar servicebalie MediaMarkt omdat produkt niet deugd.
liet aan mediamarkt medewerker weten dat het apparaat te weinig druk opbouwd, espresso dus geen crema heeft en het eindprodukt niet smaakt.
* mogen wij n i e t terug nemen *
kreeg ik in 1e instantie te horen. liet me niet afwijzen en bestond erop, dat mediamarkt medewerker zelf eens een kopje lekker espresso moest zetten.
als een kip zonder hoofd liep meneer van de service op en neer, verdween achter in het magazijn, naar andere afdelingen voor gespreken met collega’s, weer eens naar het magazijn, weer eens….etc.
na ruim 10minuut en mij 6keer gepasseerd te hebben zonder ook maar een woord tegen mij aan het uitleggen waarmee ie bezig, kwam ‘meneer’samen met mevrouw collega bij mij terug aan de balie. mevrouw begon de handleiding voor te lezen, de zin ‘water bijvullen..’ viel en meneer ging weer met lege handen aan de wandel/zoek na water….etc. etc.
36minuut later(had mijn bodycam nog ON staan, dit omdat ik met de fiets kwam, dus vandaar ik van de hele ‘actie’ ook nog eens een grappig filmke als herinnering in bezit heb!!!), had het ‘A-Team’ een plastiek bekertje klaar met iets wat op een soort drubbel iets leek. “ziet U meneer, hij doet het…”, kreeg ik van het media-team te horen.
“nee, zij ik, dan laat maar staan, ik ga ergens anders een werkend apparaat kopen en schrijf deze, hier bij media… gekochte als/onder ‘ervaringen met mediamarkt…’ gewoon af”
nu kwam een formulier op de balie welke ik zou moeten tekenen om dus officieel afstand van het apparaat te nemen.
dat deed ik dus niet.
“OK, wij sturen het apparaat naar een *merk* – service point om hem te testen” kreeg ik van het ‘media-team’ nog te horen, voor dat ik vertrok om gauw nog een espresso apparaat voor in de camper te regelen, voor dat wij op vakantie gingen.
‘wegwezen, wegwezen en de boel laten zakken’ dacht ik na dit ‘toneelstuk’.
vanuit overtuiging, zelfde produkt en *merk* bij ander aanbieder gekocht en zo als verwacht, die deed het perfect!!!
22 julie 2017 kon men bij mediamarkt de bij ***een servicepoint*** getest apparaat komen afhalen.
nu had ik het ook nog op papier, dat deze absoluut perfect zou werken.
(wil niet verzwijgen, de hele apparaat onder de smerige/vet vingerprints zat en de verpakking/binnendoos onder de koffieplekken zat omdat de opvangbak niet leeg …etc.)
heb daarop contact met deze *merk* opgenomen – mijn apparaat was daar nooit door service medewerker in behandeling genomen…etc.etc.

daarop liet ik een eigen test uitvoeren en het resultaat daarvan is:
*werkdruk schommelt tot minder dan 8bar
*temperatuur eindprodukt espresso = 65 graden celsius

dus absoluut duidelijk hoezo een bitter smaak(beneden 85 grad celsius) en geen crema.

mediamarkt zijn apparaat terug - ik mijn centen - klaar is kees

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door traunsee