Klacht: producten worden met leugens verkocht

op 24 april 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

1: in november nieuwe TV gekocht, ik moest maar een 4k TV nemen (die duurder zijn) want ziggo zou eind 2016 beginnen met 4k uitzendingen.

2: wou een ps4 pro kopen, die ik elders voor 40 euro goedkoper kon kopen, maar omdat ik altijd graag mijn producten bij de mediamarkt haal dacht ik laat ik maar even bij de mediamarkt kijken en aangezien het vlak voor kerst was vroeg ik of ik nog beter even kon wachten aangezien er misschien nog een leuke aanbieding kon komen. De meneer vertelde mij dat dit niet zou gebeuren want de ps4 pro werd een poos niet meer geleverd en er waren nog maar een paar op voorraad. Wat schetst mijn verbazing: 2 weken laten een ps4 pro+ call of duty erbij.

3: afgelopen week een was/droog combi gekocht, vriendelijk geholpen door de verkoper, vervolgens gekozen voor het bezorgen + aansluiten pakket voor 15 euro extra dit hield in dat het apparaat aangesloten en waterpas gezet zou worden. Het apparaat werd netjes op tijd bezorgd, de bezorgers waren vriendelijk maar het enige wat ze deden was het apparaat op de plek neerzetten ( niet waterpas afstellen) stekker erin, en de rest kon ik alsnog zelf uitvogelen.

4: vandaag een stofzuiger gekocht bij de mediamarkt. Zei de verkoper dat een collega een keer iemand een zakloze stofzuiger had verkocht en de klant stofzuiger zakken erbij had verkocht. Op zich grappig maar vervolgens zegt hij tegen ons: maar vind t wel erg dom van de klant dat ze daar in trappen. Ik vind dit niet bepaald netjes! Zo praat je niet over klanten.

Ik ben een beetje klaar met de mediamarkt (Groningen sontplein) na deze opsomming.

Als producten eerlijk verkocht worden zonder leuke lokkertjes wat uiteindelijk niet nagekomen kan worden. En niet roddelen over klanten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remon1991