Klacht: Product nooit ontvangen toch factuur

op 02 juni 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Heb meerdere keren contact gehad met webwinkel en klarna over product dat ik nooit ontvangen heb, webwinkel geeft aan dat ik het ontvangen zou hebben wat niet zo is, ook daar weer contact over gehad, toen adviseerde de webwinkel dat ik het geld terug moest vragen van het nooit ontvangen product, en boden ze hun excuses aan, en krijg nu toch nog n factuur van klarna, dus zou ik moeten betalen voor n product dat nooit ontvangen is, juist om deze misstanden te voorkomen betaald ik met klarna , dacht juist dat dat zekerheid zou bieden, ondanks dat de webwinkel hun excuses aanbied en adviseert om t geld terug te krijgen, stuurt klarna toch een factuur, dus klarna bied helemaal geen zekerheid en dat je dan pas hoeft te betalen als je het binnen hebt, je moet zelfs betalen ,als je iets nooit ontvangen hebt, voor mij nooit geen klarna meer

Als hun het geld terug vragen voor nooit ontvangen product, ik wil niet betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb,

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Klarna

1 maand geleden - Beste Yana, Hartelijk bedankt voor je berichtgeving, Vanwege de door jouw geplaatste reactie geef ik je het goed bedoeld advies om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice om de genoemde factuur bespreekbaar te maken. Er kan dan gekeken worden welke acties nodig zijn / kunnen worden uitgezet om dit onderwerp tot een goed einde te brengen voor jou. Contact opnemen kan telefonisch: Klarna is bereikbaar op 020 808 2852. Dit telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 09.00uur tot 18.00uur en op zaterdag van 09.00uur tot 13.00uur. Of via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app via https://app.klarna.com/login. Met vriendelijke groeten, Patrick.

Reactie van de melder van de klacht Yana10

1 maand geleden - Ik heb al contact gehad met klarna klantenservice, en die geven aan er niets mee te doen, er werd alleen gezegd dat ik de factuur dien te betalen en hun verder niets konden betekenen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 juni 2021 om 12:06 geantwoord

Hi Yana,

Dankjewel voor je bericht.
Wat vervelend dat je het contact met onze klantenservice zo ervaren hebt.
Mijn collega's zijn juist heel flexibel in het aandragen van oplossingen. Uiteraard wel binnen onze bedrijfspolicy.

Het is voor ons niet mogelijk om deze vraag inhoudelijk met je te behandelen.
Om een uitgebreid antwoord te ontvangen op je vraag willen we je vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.

Ik wens je een fijne dag vandaag!

Groet,
Nathalie

Heeft op 08 juni 2021 om 18:04 geantwoord

Ik heb al zovaak gebeld met de klantenservice, maar ze doen niet wat ze beloven, ze moeten bij jd het geld terug vragen , wat Jd zelf ook heeft aangegeven, maar dat doen ze niet ze vragen alleen om n afleverbewijs, terwijl ik de producten nooit ontvangen heb, maar vragen t geld niet terug aan Jd , ipv daarvan heb ik de factuur moeten betalen van niet ontvangen producten

Alle klachten die gemeld zijn door Yana10