Klacht: Product niet ontvangen, wel een aanmaning

Dhr. SANDER op 02 juli 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 maart had ik muscle bands besteld op wish. Deze zou ik uiterlijk 18 mei geleverd krijgen.

Tot op heden niks ontvangen, echter krijg ik wel aanmaningskosten. Graag zie ik af van de bestelling. Dit heb ik al eerder doorgegeven. Helaas nog geen bericht terug gehad….

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bestelling wordt geannuleerd en ik geen factuur/ aanmaningen krijg over dit niet geleverde product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 juli 2020 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Sander,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wij vinden het natuurlijk vervelend dat je je bestelling niet op de beloofde datum ontvangen hebt.

Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor de betaalmethode Klarna, dan verloopt de facturatie bij Klarna. Kwesties zoals levering, productinformatie, een retourbeleid en eventuele annulering van je bestelling dienen nog met de webwinkel besproken te worden.

Om in dit geval dan verdere herinneringen te voorkomen willen wij je adviseren om de factuur te pauzeren.

Volg de onderstaande stappen om je factuur te pauzeren:
1) Open de factuur in de Klarna app
2) Scroll helemaal naar beneden
3) Klik op de knop een probleem melden
4) Geef aan om welke reden je de factuur wilt pauzeren

Zo wordt je betaaldatum tijdelijk gepauzeerd en kun je de levering van je bestelling afwachten of een annulering bespreken met de webwinkel.

Mocht de levering gedaan zijn, dan vragen wij je vriendelijk om de pauzering te verwijderen van de factuur. Je zult dan een nieuwe betaaldatum ontvangen.
Indien een annulering van je bestelling door de webwinkel toegekend wordt dienen zij je factuur aan ter passen, waar je vervolgens ook een bevestiging over krijgt.

Indien de levering niet op tijd gedaan wordt of de annulering niet verwerkt wordt, dan kan het zijn dat onze onderzoeksafdeling gaat kijken wat hier aan de hand is. Zij zullen je in dit geval een e-mail sturen waar je dan op dient te reageren.

Mocht het alsnog niet lukken je factuur te pauzeren, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt een chat starten in de Klarna app of via app.klarna.com/login.

Een mooie dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. SANDER