Klacht: product komt niet en krijg geen informatei

op 05 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

vervolg op onderstaande:
Nadat ik ook dinsdag niet ben teruggebeld, heb ik woensdag weer contact opgenomen. Mijn dossier lag inmiddels op hoofdkantoor, de klantensevicemedewerker kon niets voor mij doen. Later op woensdag word ik teruggebeld door een medewerker van het hoofdkantoor. Hij vertelde mij dat het probleem is dat ik 2 krukken tegelijk heb besteld. De 2 krukken moeten uit 2 magazijnen komen dus dat is lastig. Of ik de bestelling opnieuw wil doen, maar ze dan 1 voor 1 wil bestellen (overigens met korting). Op mijn vraag of de krukken dan ook met 2 verschillende busjes komen, gaf hij aan dat dat niet het geval zou zijn. De 2 krukken zouden de volgende dag gelijktijdig worden afgeleverd. De medewerker zou er hoogstpersoonlijk op toe zien, en mijn dossier paraat houden. Mooi! Twee losse bestellingen gedaan, mijn werktijden verzet naar de avond, en de volgende dag zit ik klaar voor ontvangst. Er komt inderdaad een pakket, maar met slechts 1 kruk. Wederom staat er op mijn account bij beide bestellingen dat ze afgeleverd worden, maar ik krijg dus maar 1. Op mijn reactie naar de medewerker (die mijn dossier in beheer zou houden) wordt nog éénmaal gereagereerd met we gaan het uitzoeken. Maar vervolgens hoor ik na 3 maal contact proberen te zoeken echt helemaal niets meer. Dit terwijl ik toch een heel goed gesprek had gehad met de betreffende medewerker en heel duidelijk heb aangegeven dat ik vertraging niet eens zo erg vind, maar het gebrek aan communicatie. Dit begreep hij heel goed, hij zou dit terugkoppelen en dit zou niet meer gebeuren. Zo frustrerend en vervelend is dit.

Begin:
Vrijdag 2 krukken via bol.om besteld. Bevestiging van levering gekregen voor de volgende dag. Hele dag thuis gebleven, maar helaas ontving ik de producten niet. Einde middag contact opgenomen. Er was iets misgegaan in het magazijn. Ik zou er maandag over worden gebeld. Omdat ik maandag niets hoorde, zelf contact opgenomen. Toen werd aangegeven dat ik binnen 2 dagen teruggebeld zou worden. Op mijn vraag wanneer mijn krukken komen, willen ze geen mededeling doen. Op mijn account staat nog steeds dat de krukken op de dag na bestelling geleverd zullen worden.

Ik verwacht een passende oplossing. Ik ben thuis gebleven voor levering, ondanks bevestiging ontvang ik niet. Ik krijg nu geen informatie en heb dus geen idee of er nog een product komt. Had ik dit geweten dan had ik de krukken bij een ander bedrijf besteld, ik koos voor bol.com vanwege de beloofde snelle levering.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 februari 2018 om 16:16 geantwoord

Beste klant,

Ik zie dat er contact is geweest met mijn collega.
Ik sluit daarom deze klacht.

Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door anitavdh