Klacht: Product besteld, wordt niet geleverd, geen bevestiging van bestelling

op 01 april 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op de eerste plaats wat wel goed gegaan is.

onder bestelnummer 1100087422 heb ik op 24082016 een bestelling in de webshop gedaan van een parkside accu alleszaag. die ik conform bestelling perfect geleverd.

Nu heb ik weer een bestelling in de webshop gedaan:

Op 09032017 heb ik een ligstoel voor in de tuin via de web shop besteld met bestelnummer 1100618390. De betaling is voldaan en op de site van de LIDL krijg ik de melding dat ik een bevestigingsmail zal krijgen. Tot op vandaag heb ik die niet gehad.

Op 16 maart heb ik telefonisch contact gehad met Liesbeth, haar heb ik het probleem zoals beschreven voorgelegd. Zij heeft e.e.a. nagekeken en kwam tot de conclusie dat er bij heel de LIDL niets over dit bestelnummer te vinden was. Heel erg vreemd.

Iemand uit het Lidl Team, namens ‘contact@lidl.nl’ heeft met referentie 23577865 een mail gestuurd:

Bedankt voor het opsturen van je gegevens en excuses dat er iets mis is gegaan met de bestelling.
Wij hebben geprobeerd de order te herstellen, maar dit is helaas niet gelukt. Wij storten het geld naar je terug en dit heb je zo snel mogelijk op je rekening.
Nogmaals excuses voor het ongemak en mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Om mij tegemoet te komen heeft zij een bon van 10 euro gestuurd. Heel erg fijn, maar wat mij betreft niet de bedoeling.

Inmiddels heb ik het geld van mijn bestelling 52,98 euro terugontvangen

Op 20032017 (omdat er blijkbaar bij de Lidl iets mis was gegaan) heb ik weer geprobeerd een tuin ligbed te bestellen onder nummer: 1100654340 en waarschijnlijk begrijpt u het al: ook nu geen mail ter bevestiging. Dit bedrag heb ik inmiddels ook al terugontvangen

Op 21 maart 2017 heb ik hierover met Tamara gebeld.

Vervolgens heb ik een contact klachtenformulier ingevuld waarop ik binnen twee dagen van de Lidl een reactie zou ontvangen.

Wij zijn gestart met je melding en houden je op de hoogte van de voortgang.
Vanzelfsprekend kun je voor vragen altijd contact met ons opnemen.

Het Lidl Team

26032017 heb ik weer een poging gedaan iets bij u (LIDL) te bestellen, nummer 1100673378 een silvercrest combi magnetron. En u begrijpt het al ook nu weer wel de betaling door LIDL ontvangen maar geen bevestigingsmail.

Dit bedrag heb ik nog niet terugontvangen.

Als laatste:

Het zou wel mogelijk moeten zijn om een bestelling te plaatsen. Wellicht is het mogelijk dat je het in een andere browser probeert Onze excuses voor het ongemak.

Het Lidl Team

Ik ben een tevreden klant als ik ook gebruik kan/mag maken van de aanbiedingen van de LIDL.

Het proberen van een andere browser heb ik natuurlijk ook al gedaan, terwijl dat niet nodig is omdat er namelijk al een bestelling wel was gelukt.

In het hele proces lijkt het dat op het moment dat ik betaald heb, ik terugkom op de site van de LIDL \'betaling is ontvangen\' en je binnen enkele minuten een bevestiging via mail krijgt. Deze krijg ik niet en het blijkt ook dat de bestelling dan helemaal niet bij LIDL terecht is gekomen.

Ik ben tevreden als ik alsnog mijn tuin ligstoel en combimagnetron van LIDL ontvang. uiteraard zal ik daar normaal voor betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door elkor