Klacht: processor?

op 22 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

mijn laptop/ideapad,heb ik opgestuurd via mediamarkt.
het personeel heeft daarna een bedrijf uitgekozen die mijn laptop helemaal
aan gort heeft geholpen.traag,niet pakken van websites,en storend gedrag van dat personeel van dat bedrijf,dat mediamarkt daarvoor gehuurd heeft.
ik heb mijn laptop daarna weer opgestuurd,die hebben windows 10 toen wel goed geinstalleerd.het bedrijf in goes heeft het arme apparaat zo toegetakeld,ik dien een klacht in …het bedrijf die w 10 eropnieuw heeft opgezet,snapt niet dat het apparaat niet te resetten is.zodoende uw hulp bij het aanbiedden van mijn nieuwe ideapad,bij mediamarkt voor een nieuwe.ik wordt niet lekker van al die zorgen die bijkomstig ook nog even bij je geffouieerd raken.verder wil ik slechts een nieuwe ,ik heb goed geld betaald en deed voor niets onder,maar zo is het geen goedde ideapad meer.

ik ben tevreden als de ideapad vervangen wordt door een nieuwe,ik heb al problemen met deze (kostenloos gerepareerd)ideapad sind dat ik heb kocht.6mnd geleden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilberd