Klacht: Problemen met verzending

Lileen op 29 december 2019 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb iets voor kerstmis er 1 leuke sleutel van Disney opgezet. Na dat ik een geintreseerd koper had liet ik haar ook de 2 zien. Vanaf toen was de vraagprijs al het minpunt. Maar na veel over en weer ging ze akkoord met de verkoopprijs.
Ik verpakte de 2 sleutels in de orginele doos met krantenpapier deed er tape rond en vulde de hele doos met krantenpapier en pakte hem helemaal vast.
De sleutel moesten de volgende dag dadelijk opgestuurd word stond ze echt wel op.
We zorgend dat ze de dag zelf nog weg waren en alles was naar mijn ogen in orden.
Tot 26 december mij gsm bleef gaan. Ze had de goederen afgehaald en de betaling ging dadelijk in opschorting.
Ik vroeg beleeft was er was en werd dadelijk uitgescholden dat ik men bestelling niet te goei verpakt had. (Ik had ook 2 sleutels ontvangen uit Nederland en deze zaten gewoon tussen het kranten papier). Ik had bubbels er tussen moet doen wat me al verwonder na het zien van de foto hoe de sleutel is kapot gegaan. Het is heel recht kapot precies of hij express gebroken is.
Na heel veel dreigen en voor veel push. Wilde dat ik de prijs verlaagd van net de allee de sleutel die nog heel was. Ging hier niet mee akkoord maar na heel veel push overweegde ik dit te doen. Nu blijkbaar is er geen optie op een gewone terug betaling binnen vinted en moet dit buiten vinted gebeuren. Heb verschillende keren vinted gestuurd en die raden ons aan het onderling te regelen. Omwille van het rare verhaal: je geeft me dat Geldterug en ik houd de kapotte sleutel, was ik toch van gedacht van de sleutel terug te willen.
Ben meerder malen bedreigd geweest met politie en avocaat.
Nu zo vrij ik ben en omdat ik het beu was heb ik haar 2.88 om de sleutels terug te sturen, waarop ik dadelijk een email krijg dat te weinig was en ik 6.30 moest betalen.
Terug via vindet gegaan en deze raden me toch aan om een bewijs van dit bedrag te vragen .
Nu deze avond kreeg ik een mail dat het geld op de rekening staat.
En vervolgens een heel deel mail dat ik dat deel terug moet betalen en zo ver en zover.
Nu weet ik dat recht in men schoenen sta maar kan hier echt een rechtzaak van komen.
Heb haar meerder malen gevraagd de sleutels terug te sturen.

Als ik weet dat ik dit zonder gevolg achter me kan laten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lileen