Klacht: Problemen met automatisch incasso

op 30 april 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het niet regelmatig afschrijven maandhuurtermijn CV-ketel door Eneco Installatiebedrijven.
Ben toen handmatig gaan betalen en mij dan administratiekosten in rekening brengen.
Mijn betalingen niet goed verwerken.
Niet reageren op mijn mails door de klantenservice.
Zie verder bijlage.

Gewenste Oplossing:

Handmatig kunnen betalen zonder dat daarvoor administratiekosten in rekening brengen, moeten ze maar zorgen dat ze hun zaakjes op orde hebben.
Reeds in rekening gebrachte administratiekosten afboeken, ga ik toch niet betalen.
Al mijn handmatige betalingen goed verwerken door de debiteurenadministratie.
Vooraf huurverhogingen melden en niet zo van "de klant ziet dat wel op zijn bankafschrift".

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 02 mei 2016 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Nijhuis,

Wat naar om te lezen dat u ontevreden bent. Begrijpelijk dat u meer duidelijkheid wenst en uitleg over de ontstane situatie.

Ik heb uw klacht direct doorgestuurd naar Eneco Installatiebedrijven. Zij zijn verantwoordelijk voor het onderhoud en de betalingen van het huurapparaat. Er zal contact met u worden opgenomen.

Zodra ik meer informatie teruggekoppeld krijg, zal ik u dit via deze weg laten weten.

Met vriendelijke groet,

Erica
Webcare Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door E.Nijhuis