Klacht: Problemen bij Audi A4 2.5TDI m.b.t. Kwaliteit EGR pijpstuk.

op 12 juni 2017 over Pon importeur in Leusden in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik rijd vele jaren dezelfde auto met veel plezier behalve onderstaande.
Inmiddels is hetzelfde pijpstuk 5 x vernieuwd !
Ongeveer elke 30.000 km is dit pijpstuk afgescheurd, na de 3-e keer ( binnen een jaar ) is het onder garantie vervangen.
Recentelijk weer bij een Duitse dealer geweest voor de 5-de vervanging.
En wat schetst mijn verbazing, in Dld. kost deze vervanging minder dan de helft van bij de Ned. dealer.
Mijn voorstel bij een Ned. dealer was; als dit weer stuk gaat binnen een jaar graag weer een gratis vervanging, en als dit niet kan, graag een tekening van di pijpstuk, zodat ikzelf een beter exemplaar kan laten produceren.
Het antwoord van de dealer was ontkennend, en importeur Pon staat pal achter de dealer !
Is dit klantvriendelijkheid ?

Gewenste Oplossing:

Indien het antwoord op mijn laatste vraag aan de dealer en/of importeur positief is !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pon importeur in Leusden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pon importeur in Leusden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A3AudiA4