Klacht: PRIVELEGE OPLICHTERIJ

CAN op 22 mei 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

ENIGE TIJD GELEDEN HAD IK ABONNEMENT GENOMEN BIJ PRETIUM TELECOM NA EEN TIJDJE ZAG IK DAT EEN BEDRIJF PRIVELEGE 54 EURO VAN MIJN REKENING HEB AFGEHAALD IK HEB GEPROBEERD DEZE BEDRIJF TE BELLEN HELAAS TEL WORDT NIET OPGENOMEN HEB IK PRETIUM GEBELD VAN HUN KREEG IK TE HOREN DAT DIT EEN ANDER BEDRIJF WAS EN DAT IK MET HUN MOEST OVERLEGGEN OM ME GELD TERUG TE KRIJGEN MAAR HELAAS ZONDER RESULTAAT NA 1 JAAR WEER GELD VAN ME BANK AFGEHAALD TOEN DACHT IK METEEN BELOKKEREN EN TERUG LATEN BOEKEN HEB IK GEDAAN NA 3 MAANDEN ONGEVEER WERD IK GEBELD DOOR INCASSO GEEN SCHRIEFTELIJKE BEVESTEGING ZE WILDEN MET MIJ AKKORD SLUITEN DAT IK DAT GELD MOET STORTEN IK HEB HUN UITGELEGD DAT IK GEEN MACHTIGING AAN HUN HEB GEGEVEN OF GETEKEND VOOR HET ABONNEMET BIJ PRIVELEGE ZE ZEI TEGEN MIJ JA HET WAS EEN ACTIE U HAD IN 3 MAANDEN MOETEN OPZEGGEN IK ZEI TEGEN DIE MEVR IK BETAAL NIET IK GA KLACHT INDIENEN ZE BLEEF MIJ OM TE GAAN OVERTUIGEN MET WOORDEN VAN WANNEER GAAT U HET BETALEN HET GESPREK EINDIGDE OP MIJN KWADE WOORDEN DIT IS TOCH BELACHELIJK HOEVEEL MENSEN ZIJN HIER DE DUPE VAN ?MENSEN DIE MISCHIEN NIET EENS WETEN WAARVOOR ZE BETALEN HET IS EEN SOORT REKLAME BOEKJE 1 KEER IN HALF JAAR VOOR 54 EURO WAT BELACHELIJK IS ZOU U DAT KUNNEN UITZOEKEN AUBBBBBBBBB

IK WIL MIJN GELD TERUG EN OOK GELD WAT ZE BIJ ANDERE HEBBEN GESTOLEN

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CAN