Klacht: Abonnement van Privilege tegen wil en dank!!!

monyet op 08 juni 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals al zo veel klachten over Privilege, ook mijn moeder heeft nu ongewild een abonnement + mijn al 20 jaar overleden vader!! Twee abonnementen dus….
Zij heeft gelijk haar bank gebeld die Privilege hebben geblokkeerd, het geld wordt door de bank teruggestort.
Dit is een grove vorm van klantmisleiding! Walgelijk!!!
NIET BETALEN MENSEN!!!

Gewenste Oplossing:

Per direct de 2 abonnementen ongedaan maken!
Dit is geen geldige overeenkomst!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door