Klacht: prijzen in de winkel

op 10 oktober 2017 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte lezer

Loop ik zojuist in xenos In Terneuzen,zie ik daar een beer en een leuke tas…Ik kijken voor een prijs zoeken, omdraaien, keren op zijn kop..affijn alles..mare geen prijsje te zien op heel de beer en de tas niet. Dan zou je zeggen ik neem het voor niks mee want het is NIET geprijsd. Maar dat doe je niet…(later spijt ivm niet vriendelijke medewerkster..ggrr) Beweer dat ik lieg ofzo. Maar goed, ik door de winkel op zoek naar een verkooper/ster.Eindelijk 1 gevonden die zegt dan dood leuk ..ja je heb er net 1 die NIET geprijsd is…zowel geldt dat voor de beer als voor de tas. Dit kan echt niet. Ik weer terug de winkel in om beide artikel teug te leggen..netjes zoals het hoor. Heb zelf ook jaren in een winkel gewerkt. Maar goed ik al die andere beren en tassen bekeken samen met mijn moeder..nou op geen 1 van allen een prijsje te bekennen. Dit kan echt niet dat je zo wordt behandeld en dat er zoiets gewoon vlak uit tegen je gezegd wordt. Kijk het kan altijd voorkomen dat je er 1 of 2 vergeet te prijzen..maar niet allemaal.

Met vriendelijke groet en betalende klant met een klacht.
M.Ijsebaert
Te Terneuzen

Dat ze gewoon de prijzen erop doen zodat je niet heel de winkel moet doorzoeken om een vriendelijke verkoper/ster te komen ...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xenos Terneuzen