Klacht: Verkeerde informatie verstrekt aan het hotel en reisorganisatie is niet bereikbaar

RonenMarjo op 20 november 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wij boekten een reis via Prijsvrij, daarbij vroegen wij om een kamer met douche ipv bad ivm verminderede mobiliteit.
We kregen een volledig aangepaste invalidenkamer! Dit beruste op een misverstand, dus zijn we naar de receptie gegaan. Daar bleek dat er een invalidenkamer was gevraagd ivm invaliditeit.
Dat we zeezicht hadden gevraagd, maar dat niet hadden gekregen, daarvan wisten we dat die kans er in zat en dat was ook niet het probleem.
Het feit dat we aangemeld zijn als invaliden, dat heeft ons diep geraakt en ontzetten gekwetst!!
De man aan de receptie van het hotel gaf aan niets voor ons te kunnen betekenen, we moesten contact opnemen met de reisorganisatie zodat zij het konden oplossen.
Dus gingen we aan het bellen. Reisleiding is er niet, Sunmix noodnummer reageert niet, Prijsvrij telefoonnummer is niet bereikbaar. Ik kan alleen een andere kamer krijgen als jullie hier opdracht voor geven! In totaal hebben we minstens 12 x geprobeerd te bellen. Prijsvrij was niet bereikbaar, zelfs op het noodnummer kregen we geen gehoor, beide nummers waren niet bereikbaar. Dit terwijl de telefoontjes midden op de dag plaatsvonden. We vonden uiteindelijk nog een derde nummer, eveneens een noodnummer. hier kregen we wel contact maar ze konden ons niet helpen.
Uiteindelijk hebben we een mail gestuurd naar prijsvrij, maar daar kregen we dagen later pas een reactie op. Toen werd beloofd dat ze contact op zouden nemen met het hotel om een en ander recht te zetten, hetgeen tot op de dag van vertrek niet is gebeurd.
De enige optie die het hotel ons kon aanreiken was een upgrade van kamer, maar daar zat wel een kostenplaatje aan, 144 euro moesten we betalen. We hebben dit uiteindelijk gedaan omdat we ons in de invalidenkamer echt niet op ons gemak voelden.
Dagen later kregen we een reactie op de mail en beloofde ze contact op te nemen met het hotel. Dat is dus niet gebeurt. Ook moesten we de rekening insturen, zodat dit kon worden opgepakt.
Nu, weken later, is de klacht nog niet afgehandeld. Worden wij zelfs afgeschilderd als íets in de trant van ‘eigen schuld dikke bult’. Het hotel zegt dat ze ons een kamer met een douche en balkon hebben aangeboden, maar dat wij hier niet tevreden mee waren omdat er geen mooi uitzicht was. Voor een kamer met beter uitzicht goldt een extra toeslag en daarvoor hebben we betaald.
Maar dit verhaal klopt niet. Ze hebben ons geen andere kamer aangeboden, ja de kamer met de upgrade en waar we 144 euro voor moesten betalen. Naar nu blijkt is de omschrijving op de rekening onjuist en hebben ze er kamer met zeezicht van gemaakt, waardoor het niet om een vervangeden kamer meer gaat, maar om een extra privilege waar we voor betaald hebben. Dit is geheel onterecht zo omschreven en is ook niet zo naar ons verwoord. Het is nu hun woord tegen het onze en daarbij trekken wij natuurlijk aan het kortste eind, het wordt immers toch naar de hand van Prijsvrij gezet. Bovendien ligt in beginsel de fout niet bij het hotel, maar bij Prijsvrij. Zei hebben de verkeerde informatie aan het hotel verstrekt en ons afgeschilderd als invaliden!! Treurig, diep treurig dat ze het nu zoeken bij de receptie van het hotel.
Over het feit dat ze telefonisch op geen enkele manier bereikbaar waren, daar hoor je ze niet over bij het in behandeling nemen van de klacht. Ik weet ondertussen niet wat ik belangrijker vind, de verkeerde communicatie omtrent de kamer of het niet bereikbaar zijn, ook niet in geval van nood.
Ik wil niet weten hoe het gegaan was als het daadwerkelijk om een noodgeval was gegaan.

Een oprecht excuus en daarnaast de terugbetaling van de 144 euro die we daar extra betalen moesten.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door RonenMarjo