Klacht: Vakantie geboekt betaald volgende dag is het geannuleerd.

EFerreira op 26 april 2025 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man heeft een lastminute vakantie geboekt bij prijsvrij. Alles betaald als verrassing voor mij. Bevestiging alles binnen. In de avond kregen wij een mail dat ze alles geannuleerd hadden omdat het hotel vol zat. Wij moeten nu wachten een week om het geld terug te krijgen. En verder zeggen ze ja sorry we kunnen niks aan doen. Mijn man had al parkeergeld betaald dat krijgen wij ook niet terug.. ik vind dit niet netjes plus wij kunnen geen andere lastminute boeken omdat ze zo lang over doen om het geld terug te storten. Schandalig vind ik dit!

Gewenste Oplossing:

Misschien iets anders voorstellen in plaats van ja sorry we kunnen niks aan doen. Of een vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EFerreira