Klacht: Terugvlucht geannuleerd

Kees den Boer op 16 november 2022 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heerlijke vakantie geboekt half januari naar Tenerife. Heenvlucht met Transavia en Terugvlucht met Easyjet. Gisteren 15-11 te horen gekregen dat terugvlucht is geannuleerd, waarbij 3 alternatieven zijn aangeboden. 1. een dag eerder terug op een ongewenste tijd en kleine teruggave. 2. Algehele annulering, waarbij geld terug uitgezonderd een aantal kosten. 3. Terugvlucht op dezelfde dag een uurtje eerder, dan ook met Transavia. De laatste optie is uiteraard uitstekend, echter kost dit 100 Euro p.p. extra. Dit laatste is uiteraard zeer teleurstellend, want wij hebben toch niet om deze annulering gevraagd!! NB: we boeken regelmatig bij Prijsvrij en nu dit.

Gewenste Oplossing:

Een toenadering in de extra kosten! Ook om het vertrouwen te behouden.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees den Boer