Klacht: Slecht verblijf

Diordy op 05 november 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De reis en transfer waren uitstekend geregeld.

Echter op het hotel aangekomen had ik lieverd behoefte aan een bad. Dit staat ook aangegeven op de advertentie pagina van het hotel.

Het hotel beschikt niet over kamers met een bad,
Het eten was verschrikkelijk geregeld weinig keus en heel kort tijd om te kunnen eten.

We hebben hier een week verbleven maar de beddengoed is nooit verschoond en wij moesten na 3 dagen vragen of de shampoo eens werd aangevuld.
In de kamers lag en laag stof op de kastjes en dit is nooit schoongemaakt.
Er was een kluis aanwezig voor je spullen deze was op slot en kon niet open gemaakt worden
Het was een hele sobere kamer. Dit was totaal geen 5 sterren waard.

Wij wilden ‘s morgens een cappuccino bestellen hiervoor moest betaald worden. Dit vind ik vreemd als je all in heb.

Er was geen water beschikbaar voor op de kamer en dit met 27 graden. Dit was echt onmenselijk.

Wij zijn reizigers van 27 jaar zonder ervaring
Zij beweren dat wij hun hadden moeten bellen nu kunnen zij niks voor mij betekenen schandalig

Gewenste Oplossing:

Een passende compensatie
Een deel van onze reis terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diordy