Klacht: Reageren niet op emails

op 02 augustus 2020 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Samen met een vriendin in februari een reis geboekt in mei. Deze werd wegens Corona geannuleerd, begrijpelijk. Echter kregen wij een voucher waarna wij DIRECT contact hadden opgenomen en gevraagd om ons geld terug te krijgen. Toen kregen we als antwoord u moet een email sturen waarin u aangeeft wat de reden is waarom u uw geld terug wil en het management zal besluiten of u in aanmerking komt voor een uitzondering en uw geld terug krijgt. Dit gedaan, heel verhaal getypt, waarop ik een standaard antwoord terug krijg dat we het over een halfjaar pas terug kunnen vragen. Daarop geantwoord dat wij daar niet mee akkoord gaan en ons geld terug eisen. Dat was 7 weken geleden en daar hebben wij tot op heden geen antwoord op gekregen, in de afgelopen 7 weken al meer dan 10 mails gestuurd met een vriendelijk verzoek om alsjeblieft te antwoorden op de mail en ons ons geld alsjeblieft zo snel mogelijk terug te geven. Geen enkele mail is meer beantwoord de afgelopen 7 weken. Dit is diep triest! Zo kan en mag er absoluut niet om worden gegaan met klanten. Dit is echt vreselijk!

Wanneer we ons geld terug krijgen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wijwillenonsgeldterug