Klacht: Prijsvrij kan mijn vakantie niet omboeken!

Kapsalonwendy op 01 oktober 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt op prijsvrij maar met het verversen van de pagina is de datum inplaats van 3 oktober tot 7 oktober naar 3 juni tot 7 juni verplaatst dat doet hij dan automatisch! En je raad het al wij hebben helaas de reis betaald en zagen 4 minuten later dat de datum niet klopte tot een onze grote schrik! Deze boeking is laat in de avond gebeurd en prijsvrij was niet meer bereikbaar helaas maar wij hebben gelijk een mail gestuurd dat de datum niet klopte die wij wilde boeken! Wij hebben prijsvrij de volgende dag gelijk gebeld wanneer de lijnen open gingen van de klantenservice maar zij vertelde gelijk al dat wij alleen de helft van het geboekte bedrag terug konden krijgen maar niet meer verzet kon worden naar het en andere datum! Bij prijsvrij kan je in 1 minuut een vakantie boeken dat gaat heel snel maar annuleren of iets veranderen daar kan niks meer mee gedaan worden dit vind ik echt heel kwalijk want het kan toch gewoon gebeuren dat het fout is gegaan. En zeker als je al zo snel reageert dat de boeking fout is gegaan en niet de juiste datum heeft. Nee prijsvrij doet daar helemaal niks mee die stuurt je van het kastje naar de muur! Ronduit schandalig ! Wij willen heel graag een vakantie boeken naar Ibiza voor 3 oktober maar zij kunnen onze oude boeking niet veranderen alleen als ik nog even een bedrag van 1300 bij ging betalen bovenop de vakantie prijs die al stond! Dat geld hebben wij niet eens en dit vind ik zeker geen service! Wat kan ik nu nog meer doen? Kan iemand ons helpen om het geld terug te krijgen of om die boeking toch nog om geboekt te krijgen? (Bij de vakantie zit gewoon een annuleringsverzekering dus daar heb je echt helemaal niks aan?)

Als onze vakantie gewoon naar 3 oktober word verplaats tot 7 oktober en dan kunnen we het geld wat bijgelegd moet worden voor die reis gewoon bijbetalen en kan dit niet dan graag het geld terug aub.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kapsalonwendy