Mijn Klacht:
KLACHT
ik had mijn reis geboekt en betaald. nog gebeld met prijsvrij, alles was in orde. Nadien was mijn vakantie niet geboekt en prijsvrij deed niks. Heb contact opgenomen met reisorganisatie en zij hebben nog alles geprobeerd maar prijsvrij belde niet terug voor 10 uur en zouden voor 15 uur terugbellen om te kijken of er samen met reisorganisatie andere reis gepland zou kunnen worden. ook dit gebeurde niet. Heb toen gevraagd om geld terug over te maken om te boeken bij andere reisorganisatie. normaal 6 dagen had gevraagd voor spoed. Nou na 9 dagen kreeg ik het uiteindelijk teruggestort. Geen excuses niks. Nu heeft mijn dochter ook in die tijd bij prijsvrij geboekt en koffer niet meteen geboekt. Nu moet ze 3x zoveel betalen nl 80 euro voor 1 koffer omdat er niets vermeld staat op de site dat het nadien duurder kan zijn. ryanair gebeld en die heer zei dat alleen prijsvrij iets zou kunnen regelen. Elsa gebeld van prijsvrij en zij wou nog niet eens contact opnemen met ryanair of kijken of er een andere mogelijkheid was.
Ik heb 30 euro betaald voor heen en terug naar egypte voor mijn koffer.
Gewenste Oplossing:
Mijn dochter vertrekt 1 juli en ik zou graag zien dat er gekeken wordt of er inderdaad iets met de koffers geregeld zou kunnen worden. BV 2 voor diezelfde prijs.Tevens zou dit een vergoeding kunnen zijn voor alle troubles die ik heb meegemaakt met die vergeten te boeken reis en te laat terugbetaald geld van die vakantie.
