Klacht: prijsvrij doet niks oplossen

annemie1 op 26 juni 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KLACHT

ik had mijn reis geboekt en betaald. nog gebeld met prijsvrij, alles was in orde. Nadien was mijn vakantie niet geboekt en prijsvrij deed niks. Heb contact opgenomen met reisorganisatie en zij hebben nog alles geprobeerd maar prijsvrij belde niet terug voor 10 uur en zouden voor 15 uur terugbellen om te kijken of er samen met reisorganisatie andere reis gepland zou kunnen worden. ook dit gebeurde niet. Heb toen gevraagd om geld terug over te maken om te boeken bij andere reisorganisatie. normaal 6 dagen had gevraagd voor spoed. Nou na 9 dagen kreeg ik het uiteindelijk teruggestort. Geen excuses niks. Nu heeft mijn dochter ook in die tijd bij prijsvrij geboekt en koffer niet meteen geboekt. Nu moet ze 3x zoveel betalen nl 80 euro voor 1 koffer omdat er niets vermeld staat op de site dat het nadien duurder kan zijn. ryanair gebeld en die heer zei dat alleen prijsvrij iets zou kunnen regelen. Elsa gebeld van prijsvrij en zij wou nog niet eens contact opnemen met ryanair of kijken of er een andere mogelijkheid was.
Ik heb 30 euro betaald voor heen en terug naar egypte voor mijn koffer.

Gewenste Oplossing:

Mijn dochter vertrekt 1 juli en ik zou graag zien dat er gekeken wordt of er inderdaad iets met de koffers geregeld zou kunnen worden. BV 2 voor diezelfde prijs.Tevens zou dit een vergoeding kunnen zijn voor alle troubles die ik heb meegemaakt met die vergeten te boeken reis en te laat terugbetaald geld van die vakantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Prijsvrij.nl

6 jaren geleden - Beste mevrouw Seeleib, Bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat uw reis niet goed is doorgelopen nadat u deze heeft geboekt op de website. We zien inderdaad dat er een storing is geweest waardoor uw boeking niet goed is doorgegeven bij de reisorganisatie. Wij hanteren een afwikkelingsperiode van 10 werkdagen bij het terugstorten van uw betaling. Dit kunt u ook teruglezen in onze algemene voorwaarden. Vanwege de nieuwe privacywet kunnen wij alleen direct met de hoofdboeker van de vakantie communiceren. Wij verzoeken u dan vriendelijk uw dochter (indien zij de hoofdboeker is) contact met ons te laten opnemen zodat wij het verder met haar kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Prijvrij.nl

Reactie van de melder van de klacht annemie1

6 jaren geleden - Geachte Ik was de hoofdboeker. Ik heb met flow travel contact gehad en de fout lag bij jullie niet bij hun dat de reis niet geboekt was. Toppunt was dat ik s'avonds telefoontje kreeg dat ze de reis alleen konden boeken indien ik 17 euro meer zou betalen per persoon. Heb toen maar ingestemd. Na 2,5 uur kreeg ik mail dat nog niet geboekt was, want ze kregen flow travel niet te pakken. Ik heb flow travel toen wel nog gebeld en zij hebben nog vanalles proberen te regelen. Ook prijsvrij die avond nog gebeld en zou voor 10 uur s'ochtens teruggebeld worden. Ook dit gebeurde niet. Flow travel wou andere datum inplannen maar deze zou 400 euro duurder zijn. Flow travel wou 200 euro bijleggen en de rest moest prijsvrij doen maar ik hoorde weer niets. Zou voor 15 uur teruggebeld worden.Na bellen wisten ze er zogenaamd niet vanaf en daar op 2 andere sites de reis nu ook al weg was naar dit hotel en prijsvrij niets wou regelen heb ik mijn vakantie moeten omplannen en zijn wij 3 dagen eerder moeten gaan via andere organisatie. Dus weer betalen. Is dan toch logisch dat ik vraag aan prijsvrij het geld zsm over te maken ter compensatie van alle ellende. Weer wordt gezegd binnen 6 dagen en U zegt nu 10 dagen.Hoe zit het nu? Mijn dochter staat los van deze klacht. Maar omdat jullie niet bij het boeken van koffers hebben staan dat deze duurder kunnen zijn bij naboeken en gebeld had met ryanair (en die heer zei dat alleen jullie iets konden regelen) heb ik dus ter compensatie van mijn extra kosten gevraagd om met ryanair te bellen. Maar ook dit wilden jullie niet doen en ook geen compensatie voor extra koffer. Nou dan ben ik nu eens benieuwd wat jullie dat wel willen doen als compensatie. met vriendelijke groet annemie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 05 juli 2018 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Seeleib,

Onze collega's van de Reserveringsafdeling hebben u gisteren een email gestuurd met hierin meer informatie over uw meldingen. Hierin wordt aangegeven dat wij het intern gaan bespreken om zo tot een goede oplossing te komen met u. Dit duurt ongeveer 2 tot 3 weken voordat u een reactie ontvangt. Wij zullen u de reactie persoonlijk doorsturen via de gegevens die bij ons bekend zijn.

Wat betreft uw dochter, hierin kunnen wij niet inhoudelijk ingaan omdat u niet de hoofdboeker bent van deze reis. Wij verzoeken u vriendelijk dat de hoofdboeker contact met ons opneemt.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door annemie1