Klacht: Prettig geregeld!!!

Sonjakirajordan op 13 oktober 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wat had ik mij verheugt op tien dagen Egypte! Het liep echter anders.

Bij mijn aankomst op 22 september in het Royal Palm Hotel in Hurgada kon niemand mijn reservering vinden en dat terwijl ik keurig netjes een voucher had. Dat werd niet door het personeel als hun probleem ervaren, nee het was MIJN probleem. Ik moest maar even contact leggen met mijn reisorganisatie! Dus 30 euro extra budget op mijn mobiel moeten zetten om contact te kunnen leggen met jullie organisatie. Degene aan de telefoon vond het erg vervelend en ging voor me aan de slag. Althans dat dacht ik! Na een uur heb ik wederom 15 euro op mijn mobiel gezet en wederom gebeld. Ik kreeg dezelfde dame aan de telefoon en ze vroeg mij of een andere collega mij terug mocht bellen. Ja graag! Vervolgens kreeg ik een mail, dat ene Thijn mij had geprobeerd te bellen, maar dat hij me kon overboeken naar een ander hotel. Hij heeft mij niet geprobeerd te bellen, ik heb mijn telefoon de hele tijd bij mij gehad! Via de mail dan maar! Ja boek me dan maar om. Hij ging een ander hotel boeken, maar ik moest wel even zelfde transfer regelen!!! Ik sta daar, alleen, in een vreemd land waar ik de taal niet spreek en dan mag ik even zelf mijn transfer gaan regelen!! Ja Thijn vond het ook erg vervelend, mmhh? Maar goed, zelf dus een taxi geregeld naar het Magic Beach Hotel. Daar aangekomen, stuurde Thijn een nieuwe voucher. Maar ook hier was er geen reservering bekent en sterker nog ze waren volgeboekt! Toen ik dit kenbaar maakte aan Thijn, kreeg ik de vraag of ik de voucher wel had laten zien??? Ja natuurlijk! Ondertussen was het negen uur Nederlandse tijd en vond Thijn schijnbaar dat zijn tijd erop zat en heeft me dus achter gelaten zonder dan ook nog maar 1 antwoord!! Dit is natuurlijk onacceptabel! Het enige geluk dat ik had was dat de manager van dit hotel wel zijn best deed voor mij en een plekje voor mij vond om te overnachten! Geen dank aan jullie!! Ook de volgende dag werd er niet gereageerd op mijn mails, dat antwoord kwam pas maandag! Geen antwoord op mijn vragen, maar een mail dat het erg vervelend was allemaal. Ja daar had ik echt wat aan!

De terugreis was eveneens schandalig geregeld, geen reisdocumenten voor de terugvlucht, geen indicatie of ik terminal 1 of 2 moest hebben op Hurgada, deze terminals liggen 3 km uit elkaar en dus is het best essentieel om te weten waar je moet zijn. Al op donderdag contact gezocht om de transfer te kunnen bevestigen en of deze was omgezet naar het juiste hotel. Ja dat was allemaal geregeld, WE konden gewoon in ons huidige hotel blijven. Ik ben hier alleen!

Eenmaal de dag van transfer is er geen transfer te bekennen op de aangegeven tijd. Direct gemaild met jullie, maar geen respons! Geprobeerd te bellen met bedrijf van transfer, geen reactie. Om toch op tijd te komen om in te checken maar weer een taxi genomen naar het vliegveld en me op goed geluk laten afzetten bij Terminal 1. De beveiliger die mijn documenten wilde checken vroeg me naar papieren van de terugvlucht, die ik niet had. Dus moest ik hem vertellen dat ik dit niet had en maar gewoon met mijn paspoort naar het vliegveld moest gaan van mijn reisorganisatie. Hij keek me aan of er iets niet goed zat in mijn bovenkamer! Godzijdank had ik papieren van mijn parkeerplaats in Duitsland waar een terugvluchtnummer op stond en met een duidelijk hoofdschudden van de beveiliger werd ik doorgelaten. Via de mail kreeg ik uiteraard pas op maandag de vraag of ik wel de stappen op het transferformulier had gevolgd??? Hierop heb ik geantwoord dat ik klaar was met het beantwoorden van vragen, aangezien mijn hele vakantie door jullie in het water is gevallen. Ook heb ik gemeld dat ik een klacht in gingen dienen en indien nodig hogerop ga met mijn klacht, dit omdat ik niemand dit toewens! De behandeling van jullie als reisorganisatie is absoluut schaamteloos en totaal ontoereikend geweest en ik verwacht dan ook mijn geld terug van de gehele boeking!
En een schadevergoeding voor extra gemaakte kosten en emotionele schade!

Sonja Jordan

Totale reissom terug, de extra gemaakte kosten voor telefoneren en taxi's en een schadevergoeding voor emotionele schade!
Laten we het houden op 2000 euro

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonjakirajordan