Klacht: Online inchecken niet mogelijk door foutieve inloggegevens

NaomiVrinds op 30 januari 2024 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het online inchecken bleek dat dit niet werkte met de gegevens die ik had gekregen, waarna ik tussen de veelgestelde vragen ben gaan zoeken. Hier kwam ik onder andere tegen dat het zou kunnen dat ik mijn boeking nog moest verifiëren. Dit heb ik geprobeerd, maar was niet nodig werd aangegeven. Online heb ik tussen de vragen naar andere mogelijkheden en opties gekeken maar niks meer kunnen vinden en bij contactgegevens stond dat de klantenservice pas om 9.00 bereikbaar was, daar het midden in de nacht was was bellen dan ook geen mogelijkheid. Eenmaal op de vluchthaven hebben wij dan ook 55 euro per persoon kunnen betalen om het aldaar te regelen. Toen de klantenservice open was hebben wij direct gebeld, hierbij werd ik verwezen naar Ryanair en dat ik het noodnummer had moeten bellen (in mijn opties naar de mogelijkheden die ik had ben ik echter nergens online of in de app bij vragen met betrekking tot inchecken een noodnummer tegen gekomen welke ik hiervoor had kunnen bellen). Ook Ryanair heb ik gebeld welke mij weer verwezen naar de reisorganisatie. Uiteindelijk is er wederom contact geweest met jullie. Wat bleek, ik heb compleet verkeerde inloggegevens ontvangen om in te kunnen checken, hierdoor was dit dus niet mogelijk. De juiste inloggegevens zijn hierna naar mij gemaild waardoor het voor de terugvlucht gelukkig wel gelukt is.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding van de meerkosten van 110 euro die zijn gemaakt op het vliegveld om aldaar ingecheckt te worden of op zijn minst een tegemoetkoming in deze kosten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NaomiVrinds